Dealer Marketing to projekt firmy DCG Dealer Consulting, wydawcy Miesięcznika „Dealer” poświęcony w całości marketingowi w firmach dealerskich, w szczególności marketingowi internetowemu. W jego ramach funkcjonuje biuletyn, powstają artykuły i materiały edukacyjne oraz organizowane są cykliczne, dedykowane szkolenia, których tematyka i programy skrojone są pod potrzeby osób odpowiedzialnych za działania marketingowe i sprzedażowe w firmach dealerskich.
OBSERWUJ NAS:
Zapisz się na newsletter
Zrealizowane szkolenia
Facebook w firmie dealerskiej.
Znajdź nowych klientów i przypomnij się dotychczasowym
Jak opanować Google Analytics i wykorzystywać go dla celów firmy dealerskiej?
Prowadzący:
Maciej Lewiński
Jak z wydatków na reklamę uczynić źródło zysku dla dealera?
Szkolenie Google Ads
Prowadzący:
Maciej Lewiński
Prowadzący:
Daniel Kędzierski, Paweł Chrzan
Jak sprzedać samochód w Google?
Zmaksymalizuj ROI z wydatków na marketing
Prowadzący:
Łukasz Chwiszczuk
GOOGLE ADS PRO
GOOGLE ANALYTICS
GOOGLE ADS
Skuteczna reklama salonów samochodowych na Facebooku i Instagramie
Prowadzący:
Artur Jabłoński
Nadchodzące wydarzenia
Konferencja DealerMarketing
I. edycja
czerwiec 2023
Szkolenie Google Ads
październik 2023
Więcej informacji wkrótce...
Szkolenie LinkedIn
grudzień 2023
Więcej informacji wkrótce...
KONFERENCJA
GOOGLE ADS
Więcej informacji wkrótce...
Nasz zespół
Michał Siedzieniewski
Jakub Konieczny
jakub@dealerconsulting.pl
+48 882 168 648
+48 725 515 775
Łukasz Obrycki